• آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟

فروشگاه موبایل اسدی هم بصورت حضوری و هم بصورت اینترنتی در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

• ساعت کاری فروشگاه موبایل اسدی به چه صورت است؟

ساعت 10 صبح الی 10 شب

ایام تعطیل: ساعت 18 الی 22

و ساعت پاسخگویی فروشگاه اینترنتی هم از ساعت 9 الی 17 می باشد.

• برای خرید حضوری از فروشگاه کجا میتوانیم وسیله نقلیه خود را پارک بکنیم؟

در خیابان نیایش روبروی دندانپزشکی سینا پارکینگ عمومی مصلی وجود دارد. همچین بعد از فروشگاه موبایل اسدی به سمت درمانگاه مصلی معمولا جای پارک وجود دارد.

• چه اطمینانی برای خرید از فروشگاه موبایل اسدی وجود دارد؟

فروشگاه موبایل اسدی دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. همچنین این فروشگاه با چندین سال سابقه همواره در دسترس مشتریان و پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها خواهد بود.

• آیا کالاهای موجود در فروشگاه موبایل اسدی گارانتی دارند؟

بسته به نوع کالا گارانتی ها نیز متفاوت است. در صفحه مخصوص هر محصول نوع گارانتی آن ذکر شده است. برخی از کالاها ممکن است هیچگونه گارانتی نداشته باشند اما تمامی محصولات مشمول بازگشت 7 روزه کالا تحت شرایط معین خواهند شد.

• سفارش مورد نظر چه زمانی به دست من میرسد؟

سفارش های ثبت شده برای تهران و سایر شهرستان ها ، تا ساعت 11 صبح در همان روز ارسال میشود. بسته به فاصله شهر از قم حدود 24 تا 72 ساعت از زمان ارسال، کالا به دست مشتری میرسد. سفارش های ثبت شده برای شهر قم نیز اگر در ساعت کاری مجموعه ثبت شود حداکثر تا 3 ساعت در همان روز ارسال و به دست مشتری خواهد رسید. و اگر خارج ساعت کاری فروشگاه ثبت شود بمحض شروع ساعت کاری مجموعه سفارش ارسال میشود.

• پس از ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر را چگونه پرداخت کنم؟
محتوای آکاردئون
• در صورت تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش، باید چه مراحلی طی شود؟

برای تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش تا قبل از رفتن سفارش در نوبت ارسال میتوان با همکاران بخش پشتیبانی به شماره 91002090-025 تماس گرفته تا سفارش اصلاح شود. اما پس از اینکه سفارش ارسال شد (در مرحله ارسال یا پس از تحویل کالا) لطفا با بخش گارانتی فروشگاه هماهنگ شود. در صورت انصراف به دلیل وجود ایراد یا مغایرت ، تمامی مبلغ پرداختی بازگشت داده خواهد شد. در غیر این صورت (انصراف از خرید به دلیل غیر فنی) فقط هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و هزینه پرداختی کالا به صورت کامل عودت خواهد شد.

• نحوه دریافت اطلاعات دقیق و کامل تر راجب محصولات چگونه است؟

فروشگاه موبایل اسدی سعی دارد تا هر آنچه مشتری در مورد خرید کالای مورد نظر نیاز دارد به صفحه اطلاعات آن محصول در سایت منتقل کند. اما ممکن است سوالات بسیار جزئی به ذهن مصرف کننده خطور کند. برای این موضوع هم میتوان در بخش نظرات سوال مرتبط را پرسید که در اسرع وقت جواب داده خواهد شد، هم میتوان از شبکه پشتیبانی اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/asadistore_ir/ و یا با چت باکس که در گوشه سمت راست پایین صفحه قرار داده شد و یا شماره 91002090-025 استفاده کرد.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد